10 ian. 2014

Niciodata nu este tarziu

  Uneori in tensiunea momentului , uitam de sentimente ,uitam de oameni , uitam de noi insine, dar eu sunt mereu aici si imi aduc aminte cat de mult conteaza sa dai si nu sa iei nimic inapoi!
 Fiecare am venit cu un scop anume pe acest pamant,nimic nu este la voia intamplari.
 Unii oameni au ales sa cante ,altii stiu sa danseze , cativa pot glumi ....eu am ales sa iubesc , sa iubesc tot ce ma inconjoara,dar mai ales sa iubesc oamenii simpli dar cu suflet mare... 
 Si totusi nu e niciodata prea tarziu pentru nimic. 
 Putem invata sa cantam, sa zburam, sa dansam, sa speram, sa iubim, la orice varsta. 
 Nu e tarziu, insa, atata vreme cat inima bate. 
 Adevarata proba este sa sti sa nu renunti niciodata la viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu