6 aug. 2013

Nu te increde in oricine!

   M-am trezit zilele acestea ca sunt intrebata;de ce imi este frica sa incerc si altceva nou?As putea sa invat sa inot,ca sa ma salvez de la inec?
   Aceste cuvinte m-au pus un pic pe ganduri.Nu,nu imi este frica sa incerc sa fac ceva ce n-am facut niciodata,insa imi este frica sa investesc ceva in ceva ce nu stiu daca  voi mai putea recupera vreodata acel ceva.
   Nu-i vorba ca nu as putea invata sa inot,insa de multe ori,daca nu ai un instructor bun,te poti ineca si intr-o lingura de apa.
   Uneori in viata mai si pierzi...iar cand cineva iti propune ceva stai si analizeaza bine problema sa vezi care sunt riscurile sau care sunt castigurile.Niciodata sa nu te arunci cu bratele deschise intr-o afacere daca nu stii ce riscuri sunt.
   Binenteles ca nu poti avea incredere in oricine,care iti va spune sa investesti un leu ca vei castiga zece lei peste un timp,totul este o inselatorie,iar inselatori se gasesc la tot pasul in viata.
 
Fii cu bagare de seama cand iti este propus sa faci o investitie!
Caci nu toata lumea este cinstita asa cum esti tu!

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu