6 aug. 2013

Incearca sa-i intelegi pe cei din jurul tau

    Orice om are povestea lui,mai frumoasa sau mai putin frumoasa.Eu nu pot spune,ca povestea vietii mele este diferita de-a altora,doar atat pot spune,ca in orice clipa a vietii mele ii voi multumi bunului Tata Ceresc,pentru grija care o revarsa asupra mea in fiecare zi.
    E dureros sa te trezesti intr-o dimineata,si sa realizezi ca viata ta de azi incolo nu va mai fi ca inainte...Insa mi-am dat seama ca nimeni nu trebuie sa stie durerea mea.Chiar daca unii au fost langa mine,niciodata nu au inteles durerea care imi apasa sufletul.
    Asa ca m-am scuturat de praful gros,care s-a asternut in sufletul meu,si-am mers mai departe,mi-am dat seama ca uneori pot fi de ajutor altor oameni.
    In viata nu averea sau statutul social te face OM...ci inima si sufletul tau.Nu conteaza cate scoli ai terminat,daca nu ai suflet de crestin adevarat,e ca si cum nu ai terminat nici clasele primare.
    Mai bine sa ai o inima fara cuvinte,decat sa spui cuiva cuvinte fara inima,ca nimic pe lumea asta nu-i mai dureros decat sa fii jignit.Iar decat sa jignim pe cineva mai bine sa incercam sa vedem daca-l putem ajuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu