11 feb. 2014

DUMNEZEU ne protejeaza in orice clipa


Se spune că într-un trib American era obiceiul ca tinerii de o anumită vârstă să fie supuși unui ”test al curajului” , și care treceau acest test puteau fi aleși mai târziu șefi de trib. Așa că într-o zi veni rândul lui Tom ca să fie supus testului. Bătrânii tribului au decis ca Tom să stea singur într-o pădure de la asfințitul soarelui pînă la răsăritul lui. Așa că Tom a fost lăsat singur în pădure, și fiecare clipă trecea așa de greu, fiecare foșnet al frunzelor îl înfiora crezând că vre-un animal sălbatic este prin apropiere. Cu greu, se arătă și soarele, iar Tom auzi niște pași venind spre el, și întreabă:
-Cine este?.
-Sunt eu, tatăl tău. Bravo! Ai trecut testul.
Dar Tom spuse cu lacrimi în ochi:
-Tată, mi-a fost așa frică de animalele sălbatice.
Dar tatăl îi răspunse:
-Dragul meu, eu toată noaptea am fost alături de tine și am veghiat ca să nu ți se întâmple ceva rău.

Morala:

Chiar dacă uneori ne simțim singuri, să știm că nu suntem părăsiți. Dumnezeu este cel care veghează asuptra noastră ca nu cumva să ni se întâmple ceva rău. Întodeauna copii săi sunt ocrotiți de cel rau și ne dă putere să trecem prin orice încercare. Dacă nu ești un copil al lui Dumnezeu , mergi înaintea Lui cu pocăință și predăți viața în mâna lui, și El te va păzi în orice încercare și va fi cu tine mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu