13 feb. 2014

Niciodata nu te crede mai destept

Intr-o zi frumoasa de vara, trei calatori zburau cu un mic avion: un preot si doi adolescenti, dintre care unul tocmai castigase premiul la concursul Cel mai destept adolescent din lume.
In timp ce zburau, pilotul s-a intors spre ei si le-a spus:
– Am o veste rea si una si mai rea. Vestea rea este ca nu mai avem combustibil. Avionul se va prabusi in scurta vreme. Iar vestea si mai rea este ca am numai trei parasute. Asta inseamna ca cineva va urma să moara, prabusindu-se cu avionul.
Pilotul a continuat:
– Eu am familie. Am sotie si trei copii care ma asteapta acasa. Am responsabilitati. Imi pare rau, dar trebuie sa iau una dintre parasute.
Si cu asta, a apucat o parasuta si a sarit. Imediat, Cel-Mai-Deștept-Adolescent-Din-Lume a fost urmatorul care a luat cuvantul:
– Eu sunt cel mai destept adolescent din lume, a spus el, s-ar putea ca eu sa fiu cel care descopera tratamentul pentru cancer sau SIDA sau rezolva problemele economice ale lumii. Lumea conteaza pe mine!
Astea fiind spuse, a apucat a doua parasuta si a sarit. Urmatorul care a vorbit a fost preotul:
– Fiule, ia tu ultima parasuta. Eu sunt impacat cu Domnul si sunt gata sa ma prabusesc cu avionul. Ia parasuta si sari.
– Linisteste-te parinte, a spus celalalt adolescent. Cel-Mai-Destept-Adolescent-Din-Lume tocmai a sarit din avion cu rucsacul meu.
Morala:
Niciodata nu te crede mai destept ca altii.
Omul cat traieste invata,iar cand moare tot prost moare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu