16 mar. 2014

Scrisoare de iubire



Nu cred ca aceasta scrisoare va ajunge vreodata la tine si totusi iti scriu... Deoarece sufletul meu te va iubi neincetat,stiu ca voi suferi foarte mult...
Am incercat sa te uit, sa-mi ignor sentimentele, dar nu am putut... Unii imi spun ca e o obsesie,dar nu e asa... Dragostea mea are sapte nadejdii...
Mi-as dori sa stiu ce gandesti cu adevarat despre mine, sa-mi dau seama cum esti tu de fapt, pentru ca sa stiu astfel daca meriti macar o farama din dragostea ce ti-o port... As vrea sa am aripi sa zbor catre tine,as vrea sa fiu o floare sa cresc la geamul tau,as vrea sa fiu o perna si sa-ti veghez visul, as vrea sa fiu o raza de soare si sa te sarut astfel in fiecare seara si dimineata...
As vrea sa-ti fiu alaturi la bine,pentru a ma bucura si eu cu tine,si sa fiu astfel macar un pic fericita si eu... Dar as vrea sa-ti fiu alaturi si la greu ca sprijin si ajutor... M-am hotarat ca nu voi mai da glas suferintei mele de acum inainte,si ma voi redischide din carapacea mea cea mica...

Cand voi vedea insa o pasare, cand o raza de soare va patrunde prin carapacea mea cea mica, si chiar cand in visurile mele cele mai frumoase sau in cosmarurile cele mai groaznice imi voi strange perna la piept,imi voi aduce aminte cat de mult... TE IUBESC...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu